S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.



Úvod » Workshopy / exkurze » Exkurze na včelí farmě pro jednotlivce i skupiny


        

Exkurze na včelí farmě pro jednotlivce i skupiny

novinka

 

Cena bez DPH : 0,00 Kč (0,00 EUR)
Cena s DPH (21 %):
0,00 Kč (0,00 EUR)

do košíku:
  ks  

Nabízíme Vám zjednodušenou exkurzi na naší včelí farmě. Jedná se o aktivitu na cca 1 hodinu, kdy si prohlédnete Apidomek a včelky v jejich domovech přes sklo - klát, Warré úl, medná kráva, medná koza, nástavkový úl. Během celé exkurze Vám budeme povídat o životě včel a o jednotlivých včelích produktech. Také Vám povíme o Apiterapii - léčba včelími produkty. Součástí je i ochutnávka medu od našich holek. Exkurze je vhodná od 3 do 120 let :)... a ideálně ne pro alergiky na včelí píchnutí :)

V případě zájmu si za příplatek můžete vyrobit i svíčky ze včelího vosku - 1 osoba 51,- a nakoupit včelí produkty. 

Provázet Vás bude včelařka, apiterapeutka a majitelka farmy :). A pokud přesáhneme hodinu? To vůbec nevadí. :)...

Připravte si otázky, jdeme do světa včel....

A kolik Vás to bude stát?

Cena pro 1 osobu nebo 2 osoby = 500,- 

Cena pro 1 osobu ve skupině od 3 do 5 osob = 170,-

Cena pro 1 osobu ve skupině od 6 do 15 osob = 150,-

Cena pro 1 osobu ve skupině od 16 do 25 osob = 100,-

Pro více osob nás, prosím, kontaktujte. Bohužel prostory nejsou nafukovací. :) Při objednávce přes e-shop, prosím, uveďte, kolik Vás bude do poznámky. Na základě této informace Vám spočítáme cenu. Děkuji. Andrea

Na exkurzi je potřeba se objednat! Můžete telefonicky na 723 933 559, nebo e-mailem na obchod@vceli-svicky.eu

Y2M4NmZm