S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

KONTAKTY

AnnKas s.r.o.
Dubičná 30
Úštěk
tel: +420 723 933 559
info@vceli-svicky.eu

NOVINKY

arr3Luxusní dárkové sadyPřesto, že naše nová kolekce svíček je již na světě, neleníme a pracujeme na nových luxusních... arr3Dárky pro Vaše obchodní partneryMáte spoustu firemních přátel či obchodních partnerů a nevíte co jim dát k Vánocům, či jako...

ZBOŽÍ V AKCI

Cena 9,80 Kč (0,39 EUR)

Úvod » Workshopy

Workshopy

 

Provedeme Vás světem včel, prozkoumáme pod mikroskopem, ukážeme a zkusíte si výrobu.

 

Kontaktujte nás a připravíme Vám workshop na míru u nás nebo u Vás dle možností.

 

Exkurze nebo workshop na naší farmě obsahuje ukázku stroje na výrobu mezistěn a vysvětlujeme, jak vzniká mezistěna. Ukážeme jak se vytáčí med, jak vypadají rámky a co vše je potřeba, když chcete včelařit. Povídáme si o včelkách a zkoumáme je pod mikroskopem. Pak si můžete vyplnit pár "testíků" o včelkách. Společně se půjdeme podívat do včelek (dle sezóny) kde Vám popíšeme, co vidíte. Odchytneme trubce a můžete si ho "pohladit". Pokud je to možné, dostanete i medovou žvýkačku, kterou holky právě vystavěly a zaplnily nektarem. Vyrobíte si vlastní svíčku z mezistěny. Nakonec si můžete koupit svíčky nebo medík. A samozřejmě vše fotíme a fotky pak pošleme .

 

Chcete pro svůj tým nebo žáky absolvovat takovýto workshop? Kontaktujte nás na: obchod@vceli-svicky.eu nebo na 723 933 559.

  

 


ZmMwM2YwY